Aquest blog és una reflexió sobre l'us i l'evolució de les TICs a les escoles.

Aquest fou el meu primer contacte amb un ordinador al col·legi.


LOGO. El meu primer contacte amb els ordinadors

LOGO. El meu primer contacte amb els ordinadors

miércoles, 25 de enero de 2012

PREPAREM EL PORTFOLIO

A sessió d'ahir amb l'Angels vàrem estar practicant com crear una pàgina web perquè durant aquesta setmana farem una que utilitzarem com a portfolio on penjarem totes les activitats que hem realitzat en aquesta assignatura i enllaços a diferents tasques que hem fet. Per realitzar-ho utilitzarem el Kompozer per donar formar a la pàgina i inserir enllaços entre les tasques. Al principi em va semblar que era una mica liós però amb una mica de pràctica vaig aprendre com s'utilitza. Ha estat molt adequat conèixer aquesta eina perquè segur que la podré utilitzar per fer més d'una tasca.

No hay comentarios:

Publicar un comentario