Aquest blog és una reflexió sobre l'us i l'evolució de les TICs a les escoles.

Aquest fou el meu primer contacte amb un ordinador al col·legi.


LOGO. El meu primer contacte amb els ordinadors

LOGO. El meu primer contacte amb els ordinadors

martes, 4 de octubre de 2011

CONTINUEM AMB L'APRENENTATGE

A la sessió d'avui hem continuat amb el tema de la fotografia, la imatge digital i els colors. Hem estat  parlant de conceptes com bits i pixels, que potser per algú que no entengui del tema com jo, pot semblar quelcom molt esttrany i difícil d'entendre. Potser si que és així, però el que crec que ha estat molt útil d'avui ha estat l'explicació d'algunes de les característiques d'aquests elements i del maquinari dels ordinanors com ara el monitor, la impressora... ja que entendre això ens pot ajudar molt a l'hora de manipular les imatges.
Respecte el tema dels colors crec que és més important estudiar-los des d'un punt psicològic i emotiu, què ens fan sentir, quina impressió ens donen, que purament teòrica com pot ser la divisió de colors en primaris, secundaris i terciaris.
Per últim m'agradaria afegir que durant la sessió d'avui hem estat veient unes fotografies de diferents artístes. I dic artistes perque la seva producció, encara que sigui menys manual que un quadre o una escultura, i es triguin menys en fer, pot ser considerada una obra d'art ja que en veure-la no ens deixa indiferents. Deixant apart que aquestes fotografies estan pel meu parer molt ben fetes, el que és important és el que es produia dirntre nostre al veure-les, ja fos fàstic com passava amb algunes o ens semblessing simpàtiques.

No hay comentarios:

Publicar un comentario